mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label rabu. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label rabu. Papar semua catatan

Ahad, 16 Ogos 2015

Keputusan SPM Ulangan Dikeluarkan Rabu Ini

Keputusan SPM Ulangan Dikeluarkan Rabu Ini


Keputusan peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM)(Ulangan) 2015 melibatkan 14,053 calon akan dikeluarkan Rabu ini.

Menurut kenyataan Kementerian Pendidikan hari ini, calon akan dimaklumkan mengenai keputusan masing-masing melalui pos selain boleh menghubungi Jabatan Pendidikan negeri tempat calon mendaftar untuk peperiksaan itu.

Perkhidmatan semakan keputusan juga disediakan melalui mySMS 15888 yang akan diaktifkan mulai pukul 10 pagi 19 Ogos sehingga 11.59 malam 26 Ogos.

Peperiksaan ulangan SPM itu diadakan di 233 pusat peperiksaan.

-- BERNAMA


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Jumaat, 8 Jun 2012

Pasar Tani Baling

Cari mama yang tersembunyi.. Sapa jumpa dapat 5 duit..
Hari Rabu, hari biasa la untuk orang pompuan kuar ke pasar. Hari penuh ngan gerai jual tudung. Tu yang aku pun kena pastikan, kalau nak balik ke Baling; hari rabu mesti ada dalam tentatif. Kalau tak melepas la mama nak beli tudung.

So, hari rabu ni; dalam hujan pun kami redah jugak. Dapat la beberapa helai tudung buat aset. Helai tu merujuk kepada beberapa plastik yang penuh yer.. Kekeke... Semua untuk sendirian berhad jer.

Pas setel bab tudung, baru nak cari makan. Sekali tengok kopok lekor. Punyala ramai orang beratur. Wahlaoweiii... Aku beratur dekat setengah jam tu just untuk dapat kepok lekor RM3. Kira jadi la kan.

Sekali pastu... hujan mencurah curah. Nak tak nak aku harung jer. Amik keter. Terus gerak amik mama ngan ziqri. Alhamdulillah.. Selamat. Sekali dengar mama citer... Khemah semua dah terbang beb... Sib baik selamat...

Via Blogger PC Edisen

Ni jelas kelihatan mama tu
Ni pun tersembunyi jugak
Ni memang sah sah mama kat belakang aku..

Sempat beli kuih nak melantok
Satu barang singgit.. Pilih jer
Ni perkara biasa la.. Penjual mesti jadi model

Tu aku nyer rm3 nyer kepok la tu
Dah kurang sikit dah.. Time aku tadi punyala ramai..
Susu kerbau anyone???
Beli sotong sikit, nak buat goreng tepung..

Rabu, 7 Disember 2011

Acara rutin Rabu



Cam biasa, rabu mesti merayap ke pasar tani. Hari rabu ni banyak kedai tudung dibuka. Jelajah habisan. Tudung sekolah iqa ja beli 7 helai...

^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway