mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label platform. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label platform. Papar semua catatan

Jumaat, 10 Disember 2010

Asyraf : Persiapan semakin rancak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 9 Disember 2010
Masa : 4.00 petang
Tempat : Depan umah
Mood : Happy

Makin rancak persiapan petang ni. Siapkan platform, uruskan tisu dan souveinier, main layang layang(??!?). Klik cerita penuh untuk detail.



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kena tutup parit depan nih.. takut nanti ada bebudak terjatuh dalam dia kang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Paku jangan tak paku

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lama tak bawak keter tarak power stereng ngan manual.. berat beb.. terkeluar urat bila nak korner

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Berenti beli kayu lagi.. nak cover parit punya pasal kan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sekali tokei dia kata dah anto.. hampes tul.. tapi yang aku perasan ada sebatang kayu sebijik spec yang diorder tu terjulur keluar ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sementara tu kat umah sibuk dengan upacara lipat tisu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Barang kering pun dah sampai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Waa.. skill ni aku belum ada nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nenek kedah tengah dok turun skill lipat tisu dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
OK.. semua kena ikut cenggini tau

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bolehh.. malaysia boleh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sayup sayup ja nampak bebudak tengah bendang nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dok main wau la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Uiihhh.. leh tahan noo.. siap balik johor nanti

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik punya dah jatuh la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jaga naaa.. nanti pak cik lambung adik tarik aaa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
OK tarikkk!!!

Enjoice...Sharing is power!!!

Selasa, 6 Oktober 2009

JBICThub.net launched



As a support to the lest workshop, we are manage to create new platform that can be achieved at http://www.jbicthub.net. All of the new JBICThub.net user can use this forum as a place of discussion on all your problem at school about ICT. You also can share information here. Hopefully with this forum we can help each other in settling any problems and share idea and increase number friends in a faster and easier way. Have fun!