mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Aktiviti lunch Senin. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Aktiviti lunch Senin. Papar semua catatan

Selasa, 13 Mac 2012

Aktiviti lunch Senin

Sebenarnya aku bukannya tak nak masuk entri semalam ni, tapi sebab ada member dah bising; terpaksa la aku masukkan jugak. Kang ada yang bising, risau; pasaipa aku tak kirim berita.
Semalam masa lunch, aku and the pack goes to Selera Johor. Ala, kat Plaza Larkin ja. Sebab, pastu nak gi SAJ, sambung balik meter air rumah pulai perdana yang kena potong tu la.
So, makan tengahari tu kira ngam la. Dua Nasi Lemak Ayam, satu RM4.50. Just nice. Memang terbaeekkk!!!! Sup daging yang Kairul makan RM6. Nampak cam sedap jugak.
Dah abis makan, baru gerak ke SAJ. Tapi katanya akaun aku dah tutup. Nak tak nak kena la jugak ke Kulai untuk daftar baru. Tu lah. Ada rumah, tak reti nak duduk. Bil akhir tu pun sampai dah berkulat baru reti nak amik. Tengokla bila aku ada free balik...