mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label guru besar. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label guru besar. Papar semua catatan

Ahad, 22 November 2015

Majlis Perjumpaan Bersama Mantan Guru Besar SK Taman Nusa Perintis 2015

Majlis Perjumpaan Bersama Mantan Guru Besar SK Taman Nusa Perintis 2015

Majlis Perjumpaan Bersama Mantan Guru Besar SK Taman Nusa Perintis 2015. Lokasi di Restoran Saujana, Tanjung Adang. Aku tak dapat bersama. Kirim kamera ja kat mama.

Sabtu, 8 Ogos 2015

Guru Besar temui semua ibu pelajar Tahun 6 SK Taman Nusa Perintis


Guru Besar temui semua ibu pelajar Tahun 6 SK Taman Nusa Perintis. Sesi khas pagi tadi di dewan perintis melibatkan semua guru dan ibu pelajar tahun 6 dalam menyuntik semangat dan memberikan harapan dalam menghadapi peperiksaan UPSR yang akan bermula kurang sebulan lagi. Hope for the best.

Khamis, 10 Mei 2012

TAKLIMAT PENGURUSAN DATA EMIS ONLINE KEPADA PENGETUA DAN GURU BESAR NEGERI JOHOR 2012

Alhamdulillah.. Selesai semua taklimat dan kursus professionalisme untuk EMiS negeri Johor untuk bahagian JPN. Selepas ni kena cater untuk daerah la pulak. Apa pun, diharap dengan pendedahan secara terus dari pihak EPRD sendiri; kesedaran dan kemahiran tu akan dapat dipertingkatkan ke satu tahap yang lebih tinggi; selaras dengan halatuju baru pengarah : Johor Leads



Dewan Kuliah UniKL Mitec, tempat berlangsungnya taklimat untuk 40 PGB terpilih negeri Johor.



Taklimat dari En. A. Rahim Ketua Unit R&D




Taklimat dari Cik Azlin Hairani, sebut biar penuh; dari bahagian maklumat




Saja suruh En. Kairul gulung.. Hehehe...




Posted via Blogger PC edisen


Khamis, 16 September 2010

Rumah Terbuka Mr. Jamal

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 15 September 2010
Masa : 1.40 petang
Tempat : Bandar Baru Uda
Mood : Hmmm.. Yummy

Petang ni masa rehat gi rumah En. Jamaludin. Dia buat rumah terbuka. Tetamu memang ramai sangat. Mana taknya. Semua guru besar datang, lum campur dari sebelah orang rumah dia lagi tu, belum campur jiran-jiran lagi.. Hmmm.. Memang best makanan yang disajikan. Selamat Hari Raya En. Jamal. Maaf Zahir dan Batin..

ps : Tak lama sangat pun dok kat sana. Diam tak diam dah dekat kul dua. Dah kena balik opis. Orang pun makin ramai kan.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haii.. si mat nor ni terinterframe la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lagi awal sampai dari kitaorang nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Rupanya kat dalam lagi ramai orang, ingatkan kat luar tadi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ustaz Zaidi n the kru

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Guru besar yang dah tiba

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mr. Vijay

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tuan rumah bersama isteri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni la hidangan yang disajikan.. hmmm.. leh tahan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ambik jangan malu malu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sampai ke dapur tetamu duduk..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alamak.. sate yang aku nak dah habis la pulak.. tunggu topup la dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bersama barisan pentadbir sjkc

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apa yang dibual agaknya ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengah bagi panduan rupanya..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kebanyakan yang lelaki keluar ke halaman.. kasi can pompuan dok dalam

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ada lagi yang baru sampai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hai.. siap buat sesi bersalaman la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah.. jom kita beransur pulang ke pejabat.. dah nak time dah ni

Enjoice...Sharing is power!!!