mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label album. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label album. Papar semua catatan

Sabtu, 3 Julai 2010

Iqa, Inaz dan Princess

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarIqa memang dah takleh berpisah ngan princess nih. Pantang jumpa barang ada label princess, semua dia nak. La ni dah berjangkit la pulak ke Inaz. Jadinya, semua barang kena beli dua. sama lak tu. Nak share jauh sekali. Kalau setakat botol air ke apa ok la lagi. Ni sampai majalah princess pun nak kena beli dua jugak. Pening la jugak kepala.

Pastu jumpa lak buku sticker panini. Nostalgia tuh. Tak sangka dari aku kecik main nih, anak-anak aku pun dapat merasa jugak. Siap mintak belikan sticker sorang 5 bungkuih.. Parah wooo.. Harga dah dekat 3 kali ganda masa aku memula main dulu. Layan ajer la..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 21 Jun 2009

Siap dah album

Akhirnya album pengantin ni siap jugak. Banyak tul masa aku diambil dalam proses menyiapkan album ni.
Dengan sakitnya..
Siap kena gi KL lagi tuh.
Sib baik sempat siap.
Esok leh la aku submit.



Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket


Album 1 : Nikah & Berinai

Photobucket Photobucket

Album 2 : Bersanding & Bertandang

Photobucket Photobucket

Album 3 : Posing

Photobucket Photobucket



Chiaoooo...
_________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com