mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label kejohanan sukan. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label kejohanan sukan. Papar semua catatan

Jumaat, 4 November 2016

Tahniah Angah


Tahniah Angah. Semalam hari sukan di sekolah Angah. Malam sebelumnya dia telefon aku. Abah doakan kejayaan adik inaz tau. Ya. Abah yakin adik boleh. Semalam. Aku sampai aje rumah dia dah tunggu. Senyum aje sambil pandang ke peti sejuk. Rupanya dia gantung pingat yang dia dapat kat situ. Alhamdulillah. Angah dapat 3 pingat, 2 emas dan 1 gangsa. Emas untuk lompat tinggi dan 4x200 meter. Gangsa untuk 4x100 meter.

Nak tau cerita panjang lagi. Iqa dan cikgu angah pun dah cabar dia. Kakak awak kan atlit. Takkan awak tak boleh. Kakak dia pulak siap suruh dia teruskan legasi. Actually. Kami bukannya atlit. Ada la sikit darah atlit dari atuk Kedah. Tapi. Senang cerita memang out la dalam sukan ni. Tapi. Yang aku tahu. Kami pantang kalah. Bagi aje. Kami sambut. Iqa kalau yang kenal dia, siap sentiasa sakit kaki bila over lasak. Cam sama pulak ngan aku. Hehehe. Tapi semangat taknak kalah bila kena cabar tu turun jugak pada dia. Dan kini, tiba giliran angah pula. Apapun. Tahniah Angah. Try to do your best and you will get it!

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,