mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Encik Ziqri dah satu tahun. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Encik Ziqri dah satu tahun. Papar semua catatan

Rabu, 16 Mac 2011

Besday boy Encik Ziqri

Klik untuk gambar yang lebih besar
Dah setahun dah umur saya
Ahad lepas, encik ziqri dah genab setahun. Tak buat majlis harijadi ke apa. Just makan donut sushi big apple. Sekali tu ajer kot beli. Manis terlebih. Len kali beli donut biasa dia ajer la. Malam tu makan makan, pastu amik gambo kenangan setahun. Nanti bebeso leh nengok balik dan ketawa reramai.. Kikiki.. Sorry, lambat haplod. Memang bizi sangat pasal kena handle e-operasi di saat saat getir. Apa pun.. hepi besday untuk encik ziqri...

Browse untuk lihat lagi 16 foto>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
bersama kak ngah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ni jer yang tinggal.. satu jer.. aku lagi cepat ambik..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
kak ngah nak bawak saya gi mana ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
posing bersama geng geng pompuan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
our famili.. macam dah chubby dah kan si baju oren tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
lagi posing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
kak long baru masuk

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
abah pun join

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ngantuk la pulak saya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ni kan saya yang punya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
apasal mama kasi kat kak ngah ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
kak long asyik makan yang cekelat jer

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
saya makan strawberri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
hmmm.. manishh tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
makan yang kak ngah punya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
aaaa....


Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 13 Mac 2011

Encik Ziqri dah satu tahun

Klik untuk gambar yang lebih besar
Saya dah setahun tau
Hari ni genap la umur encik ziqri sorang ni setahun. Gigi pun baru nak kuar. Atas bawah sekaligus. Siap demam lagi. Cian dia.. Dah macam kakak iqa dia la pulak. Cukup umur demam, asal cukup umur; demam.. Selamat hari jadi yang pertama..

Browse untuk lihat 3 keping gambo lagi>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Melepek jer ngan mama dia.. ciann..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bersama kakak iqa dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah mula tak sedap badan ler tu


Enjoice...Sharing is power!!!