mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label pendas laut. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label pendas laut. Papar semua catatan

Ahad, 24 Jun 2012

Jengjalan cari Seafood

mknace unlimited | Jengjalan cari seafood gelang patah
Last last sini la jugak kita makan
Penat kami menjelajah malam ni. Memula ke Saujana. Tutup untuk orang awam, tempahan penuh semua meja. Sesaja ke Pendas Laut. Tapi tak berapa nak menarik. Last last kat jambatan besi ajer la. Family Tomyam yang dah rebranding kepada Selera Tanjung Kupang. Layanzzzz... Ni kira belated + sesaja nak makan seafood kat luar. TQ mama and ucu sebab belanja makan malam ni.

Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited | Jengjalan cari seafood gelang patah
Orang tak ramai sangat... belum gaji la katakan...
mknace unlimited | Jengjalan cari seafood gelang patah
Sate isma jambatan besi
mknace unlimited | Jengjalan cari seafood gelang patah
Apa lagi... jom ngoder
mknace unlimited | Jengjalan cari seafood gelang patah
tengah mikio nak makan apa
mknace unlimited | Jengjalan cari seafood gelang patah
dah rebranding baru
mknace unlimited | Jengjalan cari seafood gelang patah
belasah sate dulu
mknace unlimited | Jengjalan cari seafood gelang patah
dah sampai.. makan dulu yeaaa...

Ahad, 4 Julai 2010

Jom Ronda-Ronda : SK Pendas Laut



Hari ni aku ke SK Pendas Laut, penandaan semula GIS. Jangan tak caya; kat JB pun masih ada sekolah yang perhubungan utama dia menggunakan bot. Boleh tahan la. Selama ni aku memang dok nengok jer dari jeti, tapi hari ni; aku berjaya jugak menjejakkan kaki aku ke sini. Tahniah aku..

Enjoice...Sharing is power!!!