mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label potrait. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label potrait. Papar semua catatan

Sabtu, 30 Oktober 2010

Posing bersama 'keter' baru Ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 24 Oktober 2010
Masa : 6.45 petang
Tempat : Rumah den
Mood : Suka hati

Tadi sempat gi jusco. Kebetulan ada sale untuk keter si ziqri nih. ziqri pun dah suka merayap satu rumah dah, beli ni kurang-kurang terjaga sikit sesi merayap dia tuh. Memang sukahati dia dok lam tempat nih. yang paling tak tahan. Kakak kakak dia pun turut berminat. Gasak la..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sukanya dia.. siap kaka pun sibuk nak nolak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Amboih posing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap tersentil lidah lagi tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sapa nak kena langgar duduk la depan saya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Oittt.. jangan kacau keter saya la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kakak inaz pun dah datang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Camana saya nak lepaskan diri dari kakak kakak saya nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tekan hon sekali.. tin tin tin

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tersenyum lebar tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nak balik kedah mesti lama nih kalau bawak keter nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Takpe la.. saya bawak keliling rumah je lah

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 25 Julai 2010

Ziqri's in posing mode

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah jadi kebiasaan, semua anak-anak aku ni akan bergambar meniarap bila cecah 4 bulan. Tak terkecuali juga ngan Ziqri. Hari ni ambik gambo dia posing meniarap. Ziqri pun dah memang dah dari 3 bulan lagi dah meniarap. Tak jadi masalah sangat bagi dia. Yang bermasalah kamera ucu.. Dia punya trigger dah battery weak la pulak. Tu yang pakai kamera aku dulu tu. Nanti kita nenok gambo dari kamera ucu lak yeaa..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!