mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label bersanding. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label bersanding. Papar semua catatan

Selasa, 14 Disember 2010

Asyraf : The big moment

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 12 Disember 2010
Masa : Sepanjang hari
Tempat : Rumah den @ Baling
Mood : Tak tau nak cakap.. berubah ubah

Alhamdulillah.. Semuanya dah selesai. Sepanjang hari penuh dengan kemeriahan. Cuma ada sikit misunderstanding. Tak kisah lah. Semuanya pun dah selesai. Semoga Asyraf hidup bahagia bersama Asmah sehingga ke akhir hayat. InsyaAllah.. Klik cerita penuh untuk detail>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Deretan cenderahati untuk setiap tetamu yang hadir

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Amboihh.. nak melawa la ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tempat kejadian hari ini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
apasal bila ambik gambo kahwin mesti nak ambik gambar gambar cenggini?

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tuan rumah menunggu tetamu hadir

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makanan yang sedia menanti

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Flower girls and a boy are ready to rock!!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Gula gula untuk kebudak yang datang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni adik bongsu yang rasanya pun dah tak lama lagi nak merasa pelamin jugak nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Terima kasih kerana sudi datang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Antara tetamu yang hadir

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Beramah mesra ngan tetamu yang hadir

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Team kompang sekolah menengah baling

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. ni la pengapit kecik pak cik mak cik nanti

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah sampai dah pasangan pengantin nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
are you ready??

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom berarak ke rumah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Disambut dengan meriah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cemoei tak kebudak depan tu.. yang atas pelamin memang dah segak dah pun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tepung tawar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makan berdamai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bersama kek yang bakal kena lapah potong

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Potong kek

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bergambar bersama keluarga mertua

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesi posing ngengada anak tuan rumah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cucu yang dah lentok tahap gaban dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat lagi tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat main cak cak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nyanyian dari iqa untuk pak cik dan makcik nya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing kat bilik bermula

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing jangan tak posing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Outdoor sikit

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
@ pelamin

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mari kita penuhkan pelamin dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa ngan adik inaz

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pengantin dah turun padang dah pun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alhamdulillah.. ada jugak gambo keluarga pengantin.. hmmm...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing bersama cucu sebelum pulang

Nak tengok lebih pi tengok kat album facebook >>> Album 1 >>> Album 2

Enjoice...Sharing is power!!!

Isnin, 12 Oktober 2009

Reception | Sue & Tarmizi



Sue & Tarmizi
11 Oktober 2009 | 2.00 petang | Lima Kedai



Photo Montage