mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label kenduri. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label kenduri. Papar semua catatan

Isnin, 1 Jun 2015

Hari bersama kenalan


Hari bersama kenalan. Sana sini bertemu ramai kenalan. Tu lah yang berlaku minggu lepas. Enjoice.

Sabtu, 25 Oktober 2014

Yok ke jemputan di Bukit Tempurung


Yok ke jemputan di Bukit Tempurung. Hari ni ada dua jemputan. So. Kita ke sini dulu. Lepak lepak sama sedara. Senap senap. Makan a bit. Malah terlebih pun ada. Siap cendol. Air lum kira beberapa gelas lah. Tunggu sampai pengantin tiba. Off to Glulam pulak for another jemputan.

Jumaat, 22 Ogos 2014

Kenduri doa selamat dan bacaan yasin sebelum berangkat ke Mekah


Kenduri doa selamat dan bacaan yasin sebelum berangkat ke Mekah. Hari ni kat kampung, majlis ringkas bacaan yasin dan doa selamat dah selesai dijalankan sebelum solat jumaat tadi. Nampaknya aku tak dapat nak join. Tunggu 26 ni baru leh gerak balik. Sekurang-kurangnya. Sempat ngantor ke lapangan terbang. Nak cuti lelama, yang sekolah nak buat camno. Dapat la tiga hari untuk balik dan ngantor. Harap semuanya berjalan dengan baik dan sempurna. TQ pakcik atas sharing the picas.

Sabtu, 14 Disember 2013

Kenduri all in one cik yati

Kenduri all in one cik yati. Macam macam ada.

Isnin, 10 Disember 2012

Ucus : wedding gown

Next!!!























































Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free