mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label start walking. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label start walking. Papar semua catatan

Ahad, 13 Februari 2011

Now, I'm 11 month old..

Klik untuk gambar yang lebih besar
Jap ja saya dah 11 bulan
Kejap ja dah 11 bulan. Genap hari ni, ziqri dah pun 11. Dah pandai main bola, jalan jalan keliling rumah. Tadi mama dia pakaikan dia kasut dan beg. Waa... dah nak gi sekolah ka encik ziqri? Satu rumah dia pusing dengan beg dan kasut dia>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
nak tengok saya jalan yea

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
apasal cerah ja sebelah atas nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
cerah lagi.. silap la pulak aku bounce flash nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
aaa.. baru ok

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
lepak ngan mama dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
nak merayap lagi tak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
jom kita ke sekolah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
yea yea.. nak gi sekolah dah

Enjoice...Sharing is power!!!

Isnin, 24 Januari 2011

Jom meronda bersama Ustaz Ziqri

Klik untuk gambar yang lebih besar
Ada sesapa nak kena rembaih dengan rotan ni ka
Pagi semalam, masa semua tengah bersiap nak jengjalan; encik ziqri macam biasa akan berjalan ngan rotan dia la. Sekali mama la pulak dah pakaikan baju takde kolar. Sekali pandang macam ustaz. Dengan rotannya, dengan meronda dia. Cam warden @ cikgu disiplin pun ada. Hehehe.. Layan ajer la.



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengah mengasah rotan. kikiki

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah la.. saya dah nak mula meronda nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sapa yak ngaji saya libas cenggini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. ni ada sorang ni yang nak kena

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Rotan bear nih. malas ngaji haaa

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 23 Januari 2011

Bila Ziqri mula berjalan

Tengok la semalam. Dah pandai merayap dah pun. Yang bestnya siap pegang rotan tuh, carik budak malas ngaji agaknya. Hehehe.. Ziqri ziqri







Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 22 Januari 2011

Ziqri : Walk walk session

Klik untuk gambar yang lebih besar
Ceewah.. tengok la gaya dia tu
Ziqri sekarang dah leh maju lam 3 ke 4 langkah dah. Hebat seyyhh.. Hehehe. Suka dia orang semua bersorak bila dia melangkah. Ala ala pemain bola baru score gol. siap cheerleader semua dok bersorak meraikan kejayaan dia. Tengok la gaya releks dia tu, berdiri; sambil bersandar ke kusyen tuh. Jom kita layan aksi dia nih. Bukan senang tau, pasal dia memang pantang nengok kamera aku nih. Taunya nak kejar ja>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah start nak kejar dah.. Kan aku dah cakap. Hala kamera terus merangkak kejar.. susah la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tak dapat mula la melalak. kikiki

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dengar taklimat dari mama dulu camner nak berjalan. hehehe

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. kan dah melangkah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lagi.. lagi.. we want more.. we want more..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nanti nanti la, ziqri dah penat tau

Enjoice...Sharing is power!!!