mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Paip bocor. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Paip bocor. Papar semua catatan

Sabtu, 2 Ogos 2014

Kerja-kerja pembaikan paip bocor di wawasan


Kerja-kerja pembaikan paip bocor di wawasan. Dah seminggu air slow. Rupanya ada bocor la pulak depan rumah mama jannah. Tengahari tadi team pembaikan dah sampai. Rupanya saddle dah out. Tukar yang baru lah apa lagi. Layan...

Sabtu, 28 Disember 2013

Paip bocor di jalan wawasan

Paip bocor di jalan wawasan. Aiseh.


Sent from Samsung Mobile

Ahad, 13 November 2011

Dah bereeh, Alhamdulillah

Terima kasih encik Azri and the whole gang. Dah selesai masalah paip bocor rumah aku. Dari panas sampai ke hujan. Akhirnya setel jugak.

Kisahnya lambat sampai sebab kena setel kat ulu pulai dulu. Satu kampung tak dapat air. Setel sana baru ke rumah aku ni. Esok baru lori bawa batu datang untuk tutup kawasan yang dikorek ni.

Yang bestnya, aku leh berenti dulu operasi iron baju seminggu demi nak nengok proses ni. Hehehe...


Published with Blogger-droid v2.0.1

The progress...

SAJ pun dah sampai. Sesat sikit carik rumah aku. Susah jugak yer carik rumah nih. Buat tanda supaya mudah pekerja datang buat kerja nanti.


Published with Blogger-droid v2.0.1

Paip bocor!!!

Itu hari memang satu kampung slow. Kisahnya, paip kat jalan besar yang bocor. Ini pagi rumah aku kontang. Rumah aku jer. Selidik punya selidik, depan rumah aku sudah bocor daa... Call SAJ. Tak tau la bila dia akan datang sini...


Published with Blogger-droid v2.0.1