Posted by : mohamad khairul nizam Jumaat, 5 Februari 2010

©2010mknaceunlimitedMulai bulan Februari ni, Iqa ada kelas Tasmi' kat sekolah. Kelas Tasmi' ni kelas mengaji Iqra' dan al-Quran. Kelas ni dibuat lepas waktu sekolah. Ada jadual dia. Iqa darjah satu, kena hari Jumaat.

So, tadi aku sesaja borak ngan cikgu bahasa cina Iqa, Pn. Teng. Takpe la dia cakap. Pergi la kelas Tasmi'. Satu hari saja. Bahasa cina pun dah ambik straight seminggu. Sehari jer tak masuk kan.

Lepas jer waktu sekolah aku tunggu Iqa kat kantin. Aiihh, tak turun-turun lagi ni; dia terus gi kelas Tasmi' agaknya. Aku pun terus jer la gi bilik JQAF. Memang dia dah ada kat sini pun. Tengok dia tersengih jer. Iqa kenapa tak baca. Dia dah habis baca dah, kata ustazah dia. Boleh keluar tak? Boleh.. So, aku terus suruh dia keluar gi kelas bahasa cina dia. Hmmm.. dapat masuk dua-dua hari ni. Alhamdulillah..

::Klik untuk cerita penuh::


©2010mknaceunlimited
Cam samurai stail Ustazah Noriah ni. Tak kisahla yang penting budak-budak paham..

©2010mknaceunlimited
Ustaz Sajuli yang nun jauh dipenjuru sana...

©2010mknaceunlimited
Ustazah Chom di hadapan kelas..

©2010mknaceunlimited
Ustazah Salmah di meja pelajar paling hadapan..

©2010mknaceunlimited
Menyorok lak.. Ish.. ish.. ish..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Followers

Blog Archive


Get your own Digital Clock



Mkn Ace

Reka Lencana Anda

Google+ Followers

Top 10 hapdeted blok

10 Newly Ping Worldwide from
Fotolia




Get listed at www.millionbloglist.com
Follow me on Twitter

the place where everything around us being photographed




free counters
Komuniti CERITA.com
Ping your blog, website, or RSS feed for Free
Since ©2007 | Renewed ©2012 | mknaceulimited.blogspot.com™. Dikuasakan oleh Blogger.

- Copyright © mknace unlimited™|The Colours of Life -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -