mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label klinik gigi. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label klinik gigi. Papar semua catatan

Sabtu, 19 Mei 2012

Back to klinik gigi

Hmmm... now we're back to the clinic. Sesambil nunggu, mama siap menanda kertas gitu. Pergghhh... terbaeekkk!!!!

Posted via Blogger X8




Klinik gigi yok

Hari ni ke klinik gigi. Mama ngan iqa nak cuci gigi. Appointment jam 3. Sekali sampai ada 5 lagi patient menunggu. Keluar dulu lah...

Posted via BloggerX8




Sabtu, 28 Ogos 2010

Cabut gigi bawah pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 24 Ogos 2010
Masa : 6.00 petang
Tempat : Klinik Gigi Gelang Patah
Mood : Seram-seram sejuk

Sampai jer rumah, dengar mama dah membebel. Abang tau tak hari ni iqa tak gi sekolah agama. Apasal? Katanya sakit gigi la pulak. Semalam sakit kaki. esok ntah apa la pulak yang sakit ni. Memang la iqa tu senang sakit kaki, tetambah bila ada pj kat sekolah dia, malam mesti ngadu punya. Ni sakit gigi ni kita bawak jer la ke doktor gigi. Esok kita nengok camner.

So, gerak la kitaorang ke klinik gigi. Sampai jer sana, terus masuk. Sib baik. Sempat gak berbuka kat rumah ni. Cabut dua batang gigi bawah dia yang sakit tu, satunya pasal gigi bawah dia dah tumbuh 2 batang, gigi lama masih ada; tu yang sakit tuh.. Kena RM20.. sebatang 10 wooo.. doktor tanya nak balik tak gigi. Takpa la, doktor simpan la gigi tu...

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Welcome to klinik gigi.. wooo.. seram wooo...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sementara tunggu turn.. sib baik orang tak ramai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri sibuk lak nak main..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mama ngan ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri ngan abah dia.. dah makin tak bulat sangat dah muka dia..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat lagi tu amik sekeping lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri tinggal kat luar ngan abah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah sudah.. Kejap jer doktor setelkan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pasni leh datang lagi.. iqa ni tak takut sangat cabut gigi

Enjoice...Sharing is power!!!