mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label honda. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label honda. Papar semua catatan

Selasa, 16 Mac 2010

Honda Icon 110cc Scooter

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarWaaa.. stylo giler motor scooter yang misi ni bawak ke rumah aku pagi ni.. Honda Icon tu.. Yang best pasal scooter nia adalah keranggian warna dan sifat dia. Sekali nengok macam orang yang bawak dia memang kaki modified, sedangkan motor tu dah memang dah dimekap dengan cara itu.

Cun giler.. Aku suka yang kaler biru, maybe sebab aku jantan kot. Yang misi ni bawak memang kaler pink; sesuai dengan kefemininan dier.. Tapi sekali imbas memang cool giler motor skuter nih.. Cun sehhh.. Dan yang paling penting, aku mesti leh bawak nyer pasal dia memang tarak clutch macam yang ucu gatai pasang kat motor kriss aku tu. Kat jepun motor ni memang dikenali sebagai AT motorcycle.. lebih kurang cam auto transmission ler tu. Kalau kat mesia tak yah susah-susah.. sebut skuter jer dah cukup..

::Klik untuk lebih cerita::





©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pandangan penuh.. Sekali imbas.. waaaa.. misi ni memang kaki mekap motor la.. bila dah tau.. ooo.. motor dia dah memang cenggitu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nombor kena teka.. sedangkan tikam ekor pun kena carik sendiri, inikan pula nombor moto misi.. kang korang salah gunakan lak gi tikam ekor



Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 28 Februari 2010

Hadiah besday dari Mak Yang & Pak Yang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarAbah!! Abah!! Mak Yang nak cakap kat tepon..
Jap.. Hello.
Adik nak gi rumah abang ni pagi ni. Abang jengjalan memana tak?
Tak.. Meh la.
OK..

Pastu lam kul 1.30 petang Mak Yang sampai rumah. Kisahnya depa dah ada kat Tun Aminah dari semalam lagi. Tidoq kat umah kakak Pak Yang. Lepas pi shopping kat Jusco Bukit Indah pagi tadi baru depa singgah sini. Inaz melalak ja tengok Mak Yang. Tak tau kena apa. Pelik. Tak besa dia dok wat kelaku camni. Dok lelepak, borak-borak. Lam kul 2 lebih depa pun bertolak balik ke rumah mak pak yang kat machap sebelum depa balik bangi malam ahad nanti. Apa-apa pun terima kasih bebanyak untuk kedua-duanya pasai singgah sini dan bagi hadiah besday kat Iqa.. Nanti baby kuar jangan lupa singgah lagi noo..

::Klik untuk cerita penuh::


©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa dengan bungkusan hadiah dia. Suka hati betul..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesi bukak hadiah paling lama pernah aku lalui.. selai-selai dibukaknya..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mak Yang siap sponsor beberapa keping syiling untuk iqa masukkan lam tabung baru dia.. Adik pun dapat jugak..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah nak balik dah.. Ni la keter baru mak yang.. Dekat 3 bulan gak nunggu pasai pak yang nak yang 2010 punya..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni la hadiah besday dari mak yang.. iqa dapat garfield, adik dapat keter tu..


Slideshow penuh




Enjoice...Sharing is power!!!