mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label HGK2017. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label HGK2017. Papar semua catatan

Sabtu, 8 April 2017

HGK2017 : Seharian Meronda


HGK2017 : Seharian Meronda. Ni kisah Selasa lepas. Memang seharian aku meronda dengan Adi. Riki tempat untuk pemasangan banner dan gegantung. Dari EC, Dataran Bandaraya sehinggalah ke pencetak dan diakhiri dengan perbincangan bersama urusetia KPM. Lama dah aku tak buat kerja gini. 5 tahun ada tu. Bila balik aje. Bukan setakat sengal lagi dah. Pening kepala. Selsema. Terus cari Panadol Soluble. Belasah aje. Terus tertido. Kui kui kui.

ps : Baru nak setelkan post ni pun si Mus kacau. Siap bagi ayat lagi. Ni haa.. aku boldkan 'pepagi hari dah kena kacau..tba2 'task' still not complete lg...' Ni kes Konvensyen la pulak. Dah nak cetak buku ada lagi problem. Apa nak buek kan. Layankan aje ler.