mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label 6. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label 6. Papar semua catatan

Ahad, 5 September 2010

Ziqri - going to 6

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 5 September 2010
Masa : 8.00 pagi
Tempat : Rumah den
Mood : Riang kanak-kanak Ribena

Ziqri suka menjerit. Bila suka dia suka menjerit. Hehehe.. Tak tau la apa nak jadi. Sekarang dia suka angkat badan dia. Bila nengok dia angkat badan dia ngeri pun ada. Macam dah nak berdiri pun ada.. Apa pun layannn..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alamak.. tak best la pulak.. gelap semacam nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri tunggu jap yer.. abah amik flash jap

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apa yang lama sangat nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Main bear dulu aahh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Saya tarik camera strap abah nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Saya nak main bear ni la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ensem tak saya ngan bear saya nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nak kamera la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ala.. sibuk la abah ni nak tarik dia nyer kamera

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aik.. siap amik bear saya la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bagi balik la bear saya tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bagi balik la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. dapat pun.. ingat saya kucing ka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarik bear nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah dapat pun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok saya pulak acahkan bear nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni bear saya punya tau

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bear saya leh terbang.. wuuuu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alamak.. jatuh la pulak.. kena amik dulu

Enjoice...Sharing is power!!!