mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Buckyball Mania. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Buckyball Mania. Papar semua catatan

Sabtu, 23 Jun 2012

Buckyball Mania

mknace unlimited | Buckyball mania
Buckyball yang dah siap
Benda alah ni dapat kat misti tadi kat nanotechnology. Terkial jugak kirakan carbon, pentagon dan hexagon yang ada pada buckyball ni. Ni jawapan dia, carbon ada 60, hexagon ada 20 dan pentagon ada 12. Best jugak. Tadi dapat teka unsur, ni terkial kepala hotak nak mikio macamana nak sambung, tapi senang ajer rupanya nak sambung, tu pun bila dah nampak cara susunan dia.. Leh tahan gak daya mikio aku ni...

Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited | Buckyball mania
Ni yang aku dapat tadi
mknace unlimited | Buckyball mania
Aku tunjuk ni jer.. kat sini ler dia nyer tip.. aku pun terperasan masa nengok foto yang lebih kurang gini ler