Settling Down The Unfinished Business


Settling Down The Unfinished Business. Lama terperap atas kabinet ni. Tuannya down. Yang lain pun down. Sambil sambil baring baring tu lipat masuk sampul. Senang sikit. Nanti amik aje.

Tradisi biasa sejak dulu. Dari kecik aku suka buat kad raya sendiri. Sampai dah berkahwin, beranak pinak pun masih teruskan. Dah terbiasa. Yang digital pun kasi jugak. Tapi rasa lagi puas bagi yang maujud.

Tahun ni iqa pun tak berapa aktif sangat. Biasanya dia la yang paling banyak nak kad. Kali ni dia amik around 30 je kot. Biasanya satu sekolah dia nak kasi.

So. Setel ja susun. Alang alang. Terus aje aku setelkan aku nyer. Dua group. Satu yang by hand. Satu yang pos. Setelkan yang pos dulu. Sekali setem tak cukup la pulak. Sekali selongkar. Ada belen lama. Gunapakai je la.

Keluar ngepost. Sekali terlewat daa... waktu kutipan jam 9. Aku lewat sikit je. Takpe la. Lewat sikit la gerak. Tahun ni memang berbeza sikit. Semua lewat. Body nak manja sekali sekala. Asyik kerja ja. Sekali aku dapat rehat. Sampai boring baring

setel semua

the card

sesi nulih nulih alamat

jpn done

urusan setem. pakai setem lama dulu

yang baru leceh sikit. kena tampal satu doposen satu tiga posen

alamak. terlewat sikit jer. esok ler baru deme amik ni

aku dan pejabat pos macam ada chemistry sejak dari kecik. hehehe. rindu pulak pejabat pos lama baling. bunyi hentak setem tak leh lekang tu

la ni semua peti pos kat luar

sempat lagi nyenap tu

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam