Yok Jalan : Bazar Ramadan Nusa Perintis

Yok Jalan : Bazar Ramadan Nusa Perintis

Yok Jalan : Bazar Ramadan Nusa Perintis. Ya. Dua hari aku try untuk berjalan di Bazar Ramadan selepas edisi Plaza Angsana berjaya. OK. Orang tak berapa ramai sangat pasal aku gi lepas aku balik kerja. Hakikatnya. Lepas jam lima terlalu packed dengan manusia. Aku sampai diaorang baru prepare untuk jual. Hehehe. Semalam. Agak berat agaknya. First time hari semua manusia kerja kat JB. Mula kerja a bit jem. Balik pun jem. Tambah dengan masa aku menunggu ikan bakar yang aku order, pagi ni tetiba lutut pulak jem. Adeshhh... Nak kena cool down balik ni.










---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied