Livina bergerak jua


Livina bergerak jua. Hari ni. Genap 12 hari livina aku tak gerak. Kali kedua jugak baru aku panaskan enjinnya semula. Alhamdulillah. Semua berkeadaan baik. Cuba bawak sampai ke farmasi. Success. Beli beberapa jenis ubat dan pelekat untuk iqi dan adik inaz. But still. Aku akan lenguh dan penat sikit after that. Gugel sikit (baru reti nak gugel tu) pasal ubat aku. Rupanya semua yang aku alami adalah side effect ubat tu. Ish ish ish. Biasanya aku la yang paling rajin nak cari itu ini. Kali ni memang aku serah dan ikut bulat bulat apa doktor buat.

Hmmm.. Petang tu juga tetiba poslaju sampai. Dah dapat pen iPad untuk iqa ropenyer. Tu yang aku suka ngan poslaju nih.


proses menanti enjin panas semula. lama tul aku peram kereta ni

stylus untuk iqa

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP