Sabtu, 25 Jun 2016

Plaza Angsana Getaway 20160624


Plaza Angsana Getaway 20160624. Pakat ke Angsana semalam. Alhamdulillah. Dapat la park kat depan Angsana. Masuk je kebetulan ada yang keluar. Mama ngan Iqa terus ke destinasi.
Aku cuba gerak. Hmmm... Tak lama. Lenguh. Penat. Cari port lepak lah. At last aku fikir baik lepak kat medan selera dia. Bukan ada pelanggan sangat bulan bulan puasa cenggini. Maka lepak lah aku depan mee rebus wahid. Dari tak buka lagi, sampai pelanggan dah mula beratur.
Sempat sembang sembang lagi dengan beberapa pelanggan yang tumpang lepak bersama. Balik sempat lepak layan kereta masa mama nak bayar parking. Promosi ramadan katanya. Harga suku juta tu. Perghhh...

Orang boleh tahan ramai. 

ada yang milih kuih raya. ada yang rehat hilang lelah

aku pilih lepak kat sini. lebih tenang

dah mula bukak. pakat beratur tapau

perghhh harga dia. di mata aku. cuma kereta ja.

0 komen: