Tersekat di jalan buntu kejap hari ni


Tersekat di jalan buntu kejap hari ni. Aduhhh.. Ingatkan sebelum lunch dah boleh setel. Sekali... Flash CS6 nyer coding sangat saaangat berbeza ngan versi last aku pakai. Aduhhh.. dah nak kena study balik. Banyak lak tu. Setakat tween and what-so-ever still aku takde masalah. Part coding ja nak kena master balik ni. Banyak yang stuck. Sampai aku terpaksa mula balik from scratch. Poning poning. Harap esok ada sinar yang gemilang. Hopefully.

ni semalam nyer cerita. Saja malas nak masuk entry berbeza. singgah jap ppdjb anto borang mama. Sesambil tu bincang pasal kerja ngan firdaus lam keter ja. jadi la. Yang penting aku dapat gambaran kasar.

balik opis terus nengok progress. pastu. tambah lagi satu job. buat briefing ngan taskforce baru dulu

ni baru cerita hari ni. sebelum mula bingung. layan progress yang job kedua. nice. cuma nak kena letak banyak lagi perkara

bateri aku langsung kong. terus caj

sesambil layan brosur, sesambil layan heat map

mula projek ngan yakin. siap semua dah masuk, tiba tang coding. terus blank nengok stail yang baru nih. perrghhhh... merayau ke sana sini on the web cari pandangan

memang aku kena buat cara bodoh balik. mula dari basic scratch. buat coding. tetap tak lepas. sambung esok la pulak. yang baru ni a bit pelik sikit. programming a bit differ than the last version i used.


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam