My first bekal


My first bekal. Bukan aku tak suka bawak bekal. Tapi aku memang jarang makan. So, kalau bawak pun kekadang aku lupa makan. So. Tu sebab utama aku tak bawak bekal. Nak jadi cerita. Pagi ni mama ada buat bihun untuk jualan kat sekolah dia. Siap tapau untuk aku. Alamak. Aku takut tak termakan aje. Tapi. Sebab isteri sendiri dah susah payah tapaukan khas, aku mesti amik. Mesti makan. Dan. Alhamdulillah. Dapat gak aku makan. Walaupun masa lunch la tapi. TQ yang.

ni untuk dibawa ke sekolah

aku ngan bekal dari mama

lepak jap layan projek terkini. nampak lebih berinfo

sesambil nak makan. sesambil layan actionscript 3.0. and lastly aku surrender dulu. Pasal ni projek mau cepat. Aku better guna benda yang aku lebih mahir. Actionscript 2.0.

jom lunch.


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam