Edisi purba : Mesyuarat Dashboard Prestasi PPD bagi negeri Sabah November 2013


Edisi purba : Mesyuarat Dashboard Prestasi PPD bagi negeri Sabah November 2013. Ni baru betul betul hutang baeekkk!!!! punya. Dah lama dah. Ni ler kes kaki aku sakit paling teruk. Sampai aku kena cucuk pain killer kat LCCT. Perghhh!!! Ingat balik masa tu memang serik ler. Gambo sepanjang tu memang banyak. 200++. Setelah campur tolak la kan. Dari JB ke KL ke KK ke Sandakan. Lepak pasar, lepak sim sim. Cerita panjang tak mau. Yok kita layan.
apa apaan print boarding pass siap siap kalau tak namti leceh. walaupun lambat lagi nak balik kan

ni pulak yang mas untuk gi

park cam biasa di senai

first time aku ikut laluan ni

belasah aje la

biasanya aku ikut luar. rentas tempat amik tiket parking

dah setel checkin untuk pergi

menanti kapal terbang

sambil sambil

orang dah mula ramai

memasing dah masuk

dapat seat tengah. gasak ler. off to klia

dah pun tiba ke klia. aku nyer kat hujung dunia sana nu la pulak. sib baik ada laluan jalan sendiri nih

melantak dulu lah di marrybrown. pasal dia dok tetangah kan

mines

cossy jugak tempat ni

makanan merangkap sarapan pagi itu


ramai gak terutama krew kapal terbang

one setel, dua lagi nih



jom kita tunggu flight sesama


sekali betul ler krew yang makan tadi adalah krew flight aku



first time aku diberi earphone nih...

sini tempat cucuknyer

baru ler best layan movie ada suara. kalau tak... aku cari yang ada subtitle jer

the port

yok kita rempit

habih semua kena senap









yah... sudah nampak pulo pulo yerk




soru sudah sampeiii







pulo lagi


tambah oren saaa





kapal





dah nampak pelantar minyak ke kelong aaahhh



ni sahih pelantar minyak


eh eh... labuan








sudah sampei kk




ke hujung donia lagiii





ni bebetul hujung donia nih




memasing dah blank... flight is totally delayed







sampai ke maghrib dah haaa... tensen tul aku hari nih









yok berangkat








setel akhirnya


ok. yok kita berangkat



malam jua aku tiba

tunggu driver

dah sampei hotelnya

check-in dulu

pastu soruu



layan scenery jap

baru la kita join the opening meeting


haji masrul membuka bicara


sesubuh aku dah terpacak kat tepi pantai








layan bot nelayan









pastu sarap nooo..


adhi pun dah sampei




sesi bermula dengan perkenalan diri para urusetia



dibahagikan kumpulan


sesi ice breaking










rehat. sempat jamah kuih tradisi ni. aku pun dah lupa nama



lunch



siap ada demo gitu

kebetulan

mati mati aku ingat betul betul kejadian

termasuklah orang ramai ni jugak





senap senap lagi

leh tahan gak interior design hotel ni







sambung lagi










petangnya kami merayap jap ke pasar sebelah hotel nih



leh tahan



apa la yang diteliti tu

ni makan mentah pun sodap beb






detail tak jenis bayaran dia




sesi malam aku mulakan dengan merayap dulu

perghhh... stylo beb. beza ngan kat sini

pastu ke sim sim makan ikan bakar










quite nice



senyum lebo haji


senap gapo tuh


tukang kamera pun mau posing jugak







we all

the last day

kami keluar awal sebab flight awal.



lepak nunggu flight


menapak ke kapal terbang



isu jap. ada dua orang beli ikan dan udang terlebih beso kotak. kan dah kantoi

kotak mesti muat tempat ni jer. sib baik la dia masukkan jugak ke kargo

soru lagi





makan jap setelah tiba ke lcct. masa ni kaki aku memang sesangat rasa sakit. lam kepala aku, tak kira apa pun. janji aku ok

lepak kat klinik. kena dua cucuk. doktor soh rest dulu. dah rasa ok baru gi check-in

masa ni aku dah buang kasut aku. aku jalan kaki ayam ja. lantak la orang nak kata apa. janji aku ok

punya la ramai. dan... sekali lagi kena delay. aduiii... tensen tul


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied