Edisi purba : Dua hari melayan public transport


Edisi purba : Dua hari melayan public transport. Ni yang paling best. Aku sesaja nak rasa camner hidup backpacker. Bawak just satu backpack. Lam tu la baju. Lam tu la gadjet aku. Bertolak petang dari senai. Tiba ke KL naik klia ekspress. Kalau tu ler namanya. First time mendarat ke KL Central. Aku dah buat tempahan kat Hotel KL Sentral. Ingatkan sebelah ja. Punya pusing baru tau agak jauh ler. Berpeluh jugak carinya. Malam tu pusing pusing cari makan. Menapak la ya. Baru tau kawasan tu cemana. Esoknya. Menapak ke KL Central. Amik teksi. Habis taklimat dan bengkel tumpang si razak kembali ke kl central. Pastu naik klia ekspress semula. Perghhh... leh tahan odisi kali ni. Next time? Maybe. Maybe not. Hehehe.

breakfast dulu



checking out

yok menapak


laluan ke bas





ni lah ragam warga kota setiap pagi

ngan komuter


ngan teksi

amik bajet jer

balik amik klia ekspress la pulak




ni yang bandar tasik selatan ke apa namanya tu


yok gi naik atas









lepak layan scenery dulu ahhh...




agaknya apa yang dibuat?

ni sebab dia... plug. sumber nyawa manusia kini


makan kat sini dulu




sambil borak borak




sampai ke malam nunggu flight aku nih




jom






amik ko... last flight




aku ada nyawa nih



pramugari dah nunggu.. pintu akan dibuka pasni







nampak ni je lam flight






dah kosong




sian brader ni




Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP