What am I buying at Samsung on that very day?


What am I buying at Samsung on that very day? Ingat gambo diatas? Ramai yang tanya pasal kawan kita kat atas. Comment, chat dsb. Mesti la ada beli something kan. Mana la ada orang post gambo cenggini gi beraya kan. Dan aku jugak cakap akan bagitahu on 16 Sept. Dan aku akan bagitau on 8 Sep pasal ni benda yang dibeli adalah untuk occasion pada hari ini. Hehehe... Read on...


k. ni ler bendernyer. samsung galaxy s4 untuk ayang. sian dia asyik dok ngeluh dengan sony ericson neo nyer... apa yang akan jadi ngan neo nyer.. akan beralih tangan ke syafiqah bila tiba masanya. aku dah suka dengan corby kesayangan ku dah nih... seminggu tanpa caj.. yihuuu... actually I bought 2 things.. the other is...

ryan yang melayan aku kat samsung tu. quite nice. memang tahu pasal apa yang dijualnya.. banyak jugak yang aku tanya pasal aku nyer barang la pulak... samada samsung nx atau samsung galaxy camera.

senap senap

tengah mikio pasal aku nyer gajet

nx? galaxy camera? nx? nx? nx?

testing galaxy camera on 85mm. nice..

akhirnya... galaxy camera. pasal... kalau aku beli nx. aku akan pakai dslr semula. biarpun dia ada wifi apa semua tapi body dia akan jadi besar dan panjang dengan lens dia.. at last aku amik galaxy camera jugak. nanti aku wat review kat sini

siap dapat broadband plan prepaid dari maxis. sampai ke la aku tak pakai. ke aku nak jual jugak?

test amik gambo lagi

aku dah tak ingat dah nama pompuan ni. tapi quite ok la. setel semua. siap daftar kat samsung dedua gajet tersebut.

test amik gambo lam jusco sementara mama di watson

test beberapa mode yang ada

pastu mama ajak makan kat sini

boleh pulak kemaruk nak makan samurai beger. aku rasa beger kicap ajer

masih awal pagi... meme saje kuar pagi kan

jom balik. semua dah dapat

test lagi ngan iqa sebagai subjek

iqi ngan otromen otromen nya

tab dah berpindah ke kebudaks

suka la tu

yok sambung minum air pagiiiii tadi

ngetest lagi

mesti ramai yang tanya. what's happen to my dslr kan. aku dah lepaskan. kalau orang tu dah bebetul nak sangat, dan aku pun dah tak guna sangat. memang asyik dok terperap lam dry cabinet ja sepanjang 2 tahun kebelakangan nih. so, aku dengan berat hati lepaskan jugak la walau berkali tolak tarik keputusan aku. dan aku juai kesemua dengan harga suku dari harga yang telah aku laburkan dulu. all of it.


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam