Small get together gether session with family and ex student


Small get together gether session with family and ex student. Malam ni kebetulan free. Abis tu, dah drag meeting sampai ke lewat petang, habih semua kena gulung-gulung, bagi la can malam nak guling-guling pulak kan. Tapi, malam tu schedule aku penuh. 7.00 malam bersama famili aku, 10.00 malam bersama ex student. Pukui brapa aku balik bilik untuk tidoq. Setakat pukoi tiga paaagiiii... Sila ikut cara p. ramlee nyanyi noo.. Read on...


mulanya pak yang jemput aku kat hotel lam jam 7.00 malam. Penuh kereta, ada nenek kedah, atuk kedah, pak yang, mak yang, ikhwan... zulaikha pun ada

apo laie.. pucuk dicita... pre crossing bridge 10 mendatang... sesi senap senap pung bermula la

coooooooooooooool...

one by one

part by part

meme passion aku ni...

dari dulu aku nyer cabang lebih pada landskap dan emotive... so... feast your eyes peeps








jom kita gerak makan pulak

tapi... aku masih senap senap sambil jenjalan


pak yang ngan ikhwan

layan deretan air cond nyer... ehem... apo namo eekkk

ni wajib la amik

walau aku terpaksa menapak sampai ke pintu depan masjid kan


next destination...

plaza shah alam

rombongan nak gi makan pasal perut dah lapo



ni la tempat dituju




posing dulu naaa...








meee... with my parent... ehem... yang belakang kami tu ada brother sambut birthday ngan friends dia yang almost semuanya girls..



sesi ngodar






aweks ni myanmar rupanya. habih kena interview ngan aku gara gara aku tak pueh hati apasal tadak mee ladna.. marah tul aku... ekekeke

pembasuh mulut. jambu tu direndam sikit lam air cili.. yummy...


ayaq aku dah sampai

tu dia ayaq nyok ikhwan


ni brader belakang aku yang kasi sempena birthday dia. wish dia punya birthday. dia siap tanya waiter awat bagi portion kecik ja kat kami ni.. ekekeke 

the kacangs lagi


first datang... daging masak apa ntah... tak berapa syiok sangat...


ni pun tak best sangat

ikan ni best. garing and superd.. cuma saiz medium ni bagi aku kecik sebenarnya





sotong yang quite nice jugak bagi aku

sendukkan nasi nooo...



tomyam dia.. so.. so..

doa dibaca dulu


udang udah sampei...

mines

angle lain


bayo dan balik semula ke hotel

balik ja. sesi bersama ex tudent pulak bermula. Ni dedua pengantin baru nih. Si och and kamal. Meme lama tak jumpa. Och batch spm'04 dan kamal spm'06. Banyak citer nostalgia yang kuar. Pakat nak pi kusess minggu depan tu. tunggu noooo kusess...

aik... awek proton tengahari tadi nih... ni menunjukkan aku meme photog emotive yang suker wat street photog aka sekodeng beremotion.. akakakaka

tokei web la ni.. muhaya muhaya... ehehehe

huih... semangat tul bercerita...

sekodeng password... pasal la aku lambat perasan nihh...

sesi wajib sebelum balik... tu pun lepas sekor tikuih asyik dok berlegar legar kat kaki meja sebelah kami.. cam anak kucen dah...

picas bermasa 2:41 pagi... tanda kena balik. esok mau kija lagi maaa... dan.. bini tu tinggai rumah sorang-sorang. Sian wooo... sorry bebanyak encik encik bini tu yerk...


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam