Godak godak fungsi macro pada galaxy camera


Godak godak fungsi macro pada galaxy camera. Balik ofis, ntah bila ntah. Tengok ada cenderahati dari Besek. Sedara dia kahwin ituhari. Hmmm... main macro best jugak ni kan. So, amik masa around 10 minit untuk sesaja senap menyenap on macro. Read on...


pertama sekali... amik masa sebelum aku caj. Ni kira penunjuk tarikh dan masa terakhir aku caj henpon aku. bukannya apa, nak tengok bila aku akan caj semula. Dann... sampai ke la, aku masih belum topup caj yer... jeng jeng jeng...

ni la bekasnya... ok jugak kan..

amik lebih dekat bekasnya

tengok isi dalamnya... sebuah al quran lengkap 

tapi mini... kita zoom

zoom lagi... boleh tahan

buka al qurannya

zoom lagi

dan lagi... cuma aku terfikir.. why dibuat al quran sekecil ni. aku memang tak dapat baca waima pakai zoom sekali pun..

ni pulak dari fizal

tuk tuk noo..


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016