Mesyuarat Verifikasi Lokasi Sekolah Bandar dan Luar Bandar - Day 1


Mesyuarat Verifikasi Lokasi Sekolah Bandar dan Luar Bandar - Day 1. Adoiihhh... Aku memang tak suka bila aku kena tinggal bas. Ini bukan kena tinggal bas lagi, dah kena tinggal flight lagi ni. Aku baru dapat dokumen malam ni. Tu pun pasal tengok zaki dah tayang dokumen dia. Arrrghhhhh... Terus mintak diemel segera pada aku. Terus share pada kairul dan post pada fb untuk tindakan segera. Sekolah perlu sahkan lokasi berdasarkan peta ka pelan dari google earth yang diberikan oleh EPRD. Penentuan Lokasi seterusnya akan diberikan berdasarkan apa yang telah sekolah verifykan. Read on...


acara minum petang yang nyaman bersama rakan yang dah lama aku tak jumpa

juadah petang ni

apa ni ntah, kalau ikut kata orang baling purba cam aku.. kek ceklat ja

sandwich apa ntah, sekepin pun aku tak amik

ayaq petang ni. pun aku tak amik

bahan kimia tambahan.. ehehehe

sambung borak lagi. nampaknya kami bertiga ja yang turun minum petang

ni kes kad pintu tokleh pakai. dah kena pi reception reset kad balik. huhuhu

terperasan ni tadi... waaa... leh tweet tweet la lepas ni

kebetulan

si halim n si gadis sedang check in

tinggal si halim sorang ja. sian dia. naik teksi, tapi siap tanya kami direction ke hotel ni.. gunala myteksi lain kali..  ehehehehe

lamanya abam halim checkin

abam nak semayang leh gi surau nooo

terperasan bende alah ni pulak sebelah sana.. nak survive la ni meme kena fully used of social media aaaa...

waaahhh... legend ni... bersila sambil goreng ikan keli..

haaa... lambat sikit nak kenai pasai dulu dia pakai spek

abam ni asyik nunduk la, tutup muka la, terutama bila aku hala kamera kat dia. I miss the old tab. tadak sapa nak perasan bila aku amik gambo. gajet aku lo ni terlalu mengexposekan ke'photografer'an sangat aku nih

beratuq amik makanan

more picas

and more

kawasan ulam

wow.. i like the susunan dia

kawasan dessert

jom kita pi kat akak ni lagi

jom kita makan

amboihh...

amik ayaq duluu...

mines... hantu pengambiq gambaq makanan sungguh aku ni

ni sesaja amik. baru cun kan. the available light is quite nice bila nak banding ngan gambo siang sebab... siang hanya ada batu batuan ja sebagai background

lilin aromaterapi pun kena snap... ahahaha

boh sekepin gambaq pensel

ayaq yang paling baguih kata che wan

awat dok letak kat lantai ja ni...

urusetia memulakan majlis

we all

they all..

ni they all lagi ehehehe.. pantang tul yang kat belakang tu..

pemangku ku unit rnd la ni

aku nak cari angle yang baik jugak.. tapi aku ni peserta ja.. nanti orang kata lebih lebih jugak. so, cenggini ajer la kan

susah tul nak fokus. kamera pun tok leh yang cari apa yang aku nak walau aku dah set fokus subjek orang. ish ish ish

sambung pasal keberadaan guru.

jangan silap. bukan pasal guru kaya nooo.. pasal cikgu ada kat sekolah ka dak ja.

bentuk format la ni

dah habih sesi malam. jom pi keluaq makan jom

sambung lagi sesi bincang

ehehehe.. tetiba masuk sms la pulak

ni sesi kami kat bawak pulak

tidoq sini pun best jugak ni

che wan banyak share cerita ngeri... cerita pasal bedah dan ubat ja.. seriau dah aku dengaq.. habih la mimpi mimpi aku malam ni


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP