Bantu Iqa membina Robot dari bahan terbuang


Bantu Iqa membina Robot dari bahan terbuang. Cikgu Iqa soh siapkan robot dari bahan terbuang. Ada kumpulan dan depa dah siapkan hampir 70%. La ni tinggal bab colouring dan kemasan ja. So, aku soh iqa wak balik rumah untuk aku bantu. Sekali wak balik... humangaiiii... punyo lo bosa ekau punyo robot... Read on...


pagi tu dah siap pesan pada iqa supaya wak balik robotnya petang nanti. sebab utama, diaorang nak spray the robot ngan color. better aku yang buat.

meeting tks

tumpuan pada sumbangan exco pendidikan pada kita

aku kena wat part database dan dialog komuniti

balik. singgah kedai beli spray biru cam yang iqa nak. terkojut nengok punyo bosa robot ehh..

dah siap spray... buat tangan la pulak

siap part spray dan tambah aksesori

tangan tu aku pakai skru pasal iqa nak tangan leh gerak.

pandangan sisi

nampak skru tuhh

aku beli yang kocik pasal aku ingat robotnya kocik... sekaliii...

siap bawak bateri tambahan tu... ekekeke

iqa pastu uruskan sendiri part kemasan

tayar nak taruk kat kaki

siap wat detailing tayar

pakai bekas kuih raya ja.. hehehehe

more and more

setel

the group

siap sonyum tu

boleh ler kan

pandangan sisi

dopan

fokus muko dio sikit

macro pada mato dio

haaa... ni posing bersamo tuan dio... kan aku dah kato... bosa tuh


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied