Ahad, 1 September 2013

Rumah terbuka sang boyak


Rumah terbuka sang boyak. Petang tadi ke rumah mak ngah. Ada rumah terbuka. Layannn... Nak makan takdak mood. Hidung berair. Sakan sangat kot beraya semalam. Padan muka aku. Letih pun tak habih lagi, dah sibuk pi beraya. Bukan satu dua rumah, sampai 5 rumah, sampai kulai lak tu noo... hari ni drop dead punya letih. Bangun dah petang. Layan pi rumah boyak. Kebudaks semua pakat bermain buai dengan rakusnya. Read on...


tuan tanah nooo

ramai gak yang mai

iqa

adik pun nak interprem

apa yang aku terasa nak makan petang ni. tu pun tak abih.

dah pakat nak balik dah separuh

mama jadi tukang serve aku ja la no.. tak larat nak gi sana sini (buhung nooo ayat ini...)

saloma stail tuh

half lagi pun pulang...

kawan yan

sakan no gelak haaa

tambah bang, jangan memalu

tengok macam kebudaks nih

sat puding, sat nasi

mama

apa yang kurang lagi tu... pi kedai beli naa...

adik inaz dok aim buai

nenek ngah mai jengok iqa makan

apa lagi yang di cari saloma sorang nih.. kekeke

atuk ngah layan borak

layan member sekerja

dah resah dah dedua kebudaks nih

nak main buai...

iqi akhirnya bangun dan mula nak makan

nak ayam.. dan banyak lak tu dia makan

apa agaknya diborakkan atuk dan nenek ngah ni?

semua pakat terpaku dengan buai

seronok sapa yang dok main la ni

huiihhh... sukanya depa

akhirnya... dan gambaq selepaih ni semuanya pasai depa main buai... layan aja la naaa..




















posing dulu dengan tuan rumah. tq tq... nanti buat la lagi naa...

kami balik dulu nooo...

nenek yang ada depan rumah... demam katanya

gi salam nenek yang qi... cepat aja nak balik

ok balik lu nenek

dan lagi senap picas kucen

singgah sat sini nak beli panadol soluble

dan kena pau biskut, eskrem dan ceklat ngan the kebudaks

berenti sat tepi jalan semata mata nak senap jeti ni ja

gambaq tercicir dari ataihhh... maapkan la saya naa...


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


0 komen: