Riang Ria Raya : Sambutan Hari Raya Aidilfitri Sektor Pengurusan Maklumat Jabatan Pendidikan Johor 2013


Riang Ria Raya : Sambutan Hari Raya Aidilfitri Sektor Pengurusan Maklumat Jabatan Pendidikan Johor 2013. Semalam, kami buat sedikit Sambutan Hari Raya Aidilfitri. Kecil-kecilan sahaja. Memasing bawa menu yang dah ditentukan. Ala-ala potluck gitu. Hasilnya... Dah terlebih mewah jamuan kami. Hrrmmm... jenuh nak perabih. Jemput sektor-sektor lain pun masih tak berapa nak luak jugak... Read on...


Yeayyy... pagi ni terlajak jugak... sejak pakai jellybean ni asyik terlajak ajer. alarm dia tak semenarik gingerbread nyer alarm. nak suh tido ke nak kejut bangun ntah... hampes tul... nak pulak tu semua gajet aku dah pakai jellybean laks tu...

tapi... dapat la amik gambo matahari tengah naik kan.. ada hikmah disebaliknya... dan aku bukannya lewat pun... aku cuma terkena jam sesikit kat depan tasek tuh... tu aje yang aku nak elak pun...

dah ada kenyataan pasal sambutan aidilfitri peringkat jabatan yang dibuat hari ni...

letrik terputus la pulak. ayuh la kita pakat menapak tangga semalam. hasilnya... aku terpaksa telan ubat bengkak dan urat pagi tadi. dan pakai safety boot semula. kaki aku tak selesa. alhamdulillah. setepas aku terlelap jap masa rehat tadi. dah ok! Yihuuu... (tapi part terlelap tu, memang langsung tak sedo diri)

ni hikmah naik tangga... leh amik gambo JB lam keadaan berjerebu

dapat panggilan untuk alih kenderaaan, sebab tempat tu akan jadi tempat hidangan masa sambutan hari raya hari ni.

amik ko... terus parking paling depan... ekekeke

sementara itu... masih lum banyak kenderaan dialihkan...

dewan tempat berlangsung majlis hari ini. apa pun.. moh naik ke sektor di bangunan lama... dah nak mula majlis kita dah ni

mee goreng ni yasmin yang bawak

kuah lodeh tak ingat sapa punya. for sure aku tak makan..

karipap pun aku tak sempat nak merasa

ni kek pisang ... aku tak amik jugak

pun aku tak amik

ni karipap putau si fizal punya kot... aku tak rasa jugak

emmm.. apa ekkk.. kuih koci, tapi rasa cam kuih puteri berpintu pintu tu

buah feberet. tapi sempat rasa yang tembikai susu jah

rendang daging si KA. Rasa sikit. A bit manis, kot... tak makan sangat. bahaya wooo... daging lombu... ehehehe

ni aku nyer... ayam masak merah... yang ni banyak aku makan... aku masak kat kantin. Si KA yang uruskan... ekekeke

ni paling banyak aku makan. si fadzli siap alihkan dari depan aku, kalau tak orang lain tak merasa katanya... ekekeke... tapi memang best.. or maybe aku hantu serunding kot. paling best bila aku makan serunding ngan cheezy sos tuh... marbeles

rendang lagi cik firdaus bawak. tapi aku tak rasa sebab aku dok pulun serunding jah

nasi tak tau apa. yang balut daun pisang tu

lemang yang cik firdaus bawak. setakat makan satu sebab nak tau rasa dia best ker idak. ok kot

ni kije si sharul... tibai yang oren jah

ni pun antara yang aku asyik menibai ja... wedges tu... hidup penuh kebaratan sungguh kami ini

lagi satu... nugget tempura... meme larih

nak pulak bila makan dengan cheezy sos ni kan... sampai kan serunding pun kena ngan cheezy sos apa cer

apa nama kuih ni.. puf puf gitu... aku terpaksa makan sampai dua sebab dah terpegang...

golongan makan sampai tak bangun

haaa... besek pun dah mula berkamera nooo...

ucapan aluan dari puan... makan jangan sampai melampau aaa...

mc hammer hari tu, KA

ni mana angle daaa...

baru nampak sikit muka ni

sakan noo...

sempat dok share picas tuu

kebudaks praktikal

sapa tak makan spagetti saya, siap

posing habisss

leh jadi model ubat gigi dah ni

punya la ramai fotograper ini hari

puan masih meneruskan ucapannya

KA tengah pening macamana nak soh aku lak berucap

k. kita baca doa pulak yer sebelum makan

seronok semua

lupa nak ucap selamat hari raya dan jangan lupa topup doposen sebab minyak dah naik harga

cik firdaus sedih mengenangkan minyak naik harga doposen

k. kita baca doa nooo...

amin...

cik firdaus yang bebetul berdoa... lima bintang wooo...

ni nampak sangat tak kusyuk... sonyum lebih nooo...

angle lain

fizal dah tak tahan lapo

serrbuuu!!!

naget jugak kena serbu dulu

haaiippp... mata tengok mana tu

ni tangan sapa daaa...

fizal nak amik ayam, tapi kena halang sebab dah terlebih amik

buka ayo pun nak bekerjasama ka?

nak kata cheezy sos dia jugak yang terbaeekkk!!!!

masih mengelongkar naget

semua pakat sudah dah noo...

penutup!

sekali kena panggil balik daaa... sila habiskan semua yang masih ada nih

sapa tak habiskan... kena makan puf puf nih noo.. cam saya la...

penat wehhh.. nak habih kan

pakat bawak sesikit, lama lam jadi bukit

tu dok tapau ka dok share picas tu

kena denda habihkan puf puf sebab nakal

hadoihhh laaa... tobat pas ni nak bawak lagi sikit dari apa yang dibawak...

masa balik sempat singgah dewan nak tengok persiapan untuk hari ni

meja hidangan pun tengah disiapkan

bos pun turun memantau jugak

part backdrop dah setel

part lain tengah ongoing

chaiyokkk!!!!


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam