Men's Focus' Coat Fitting Session


Men's Focus' Coat Fitting Session. Semalam, masa rehat. sempat di fitting coat. Proses tailor kasi lagi ngam hooo... takde la nanti coat tu jadi macam kot pinjam katanya. Ahahaha... Belasah ajer la... Kot aku? Lum siap maaa... haiya... buat appointment semula untuk khamis depan. Pengajaran yang aku dapat adalah... pastikan anda tidak berada di barisan terakhir semasa sesi ngukur. ahahaha... Read on...


cik firdaus ni main tekannnn je ekkk... abis kehenseman aku diperkotak katik

abam tailor pun poning sebab kehensemannya pun tergadai jugak

cer tengok camner otai amik gambo

cool jah

sesi ngetest

ensem... anak sapa la tu

ok aaa bahu.. tarak ok saya kasi potong u punya bahu

ini ketiak aaa... kena kasi cuci sama batu gunung ledang...

kasi tulih aaaa...

jarum kat tangan yang tak tahan tu wooo

alamak... ada aweks

minah salleh pun beli kat tempat cenggini ker...

haiya... ini punya lagi original dari yang original maaa...

aku? apa kes berdiri sini

kena tahan sebab bersalah datang tanpa mengetahui kotnya masih belum ready... huhuhu

tapi aku set untuk buat seluar set sama

ok ka

ini perut wa boleh tolong potong... mau kaaa

kasi potong baru ensem balik maaa

tengok... boleh tarik sampai paha maaa...

nanti wa sajet u pegi itu urut keluar angin punya

ookkk aaa... kasi tulis lagi

kita jumpa lagi ini tarikh aaaa

sempat sekodeng kabel usb... cung wooo

sambo satu pasai suka kaler dia

masa balik lalu puteri... ada adjustment apa ntah sebab semalam kairul gi situ.. ehehehe


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied