Jumaat yang gemilang


Jumaat yang gemilang. Banyak yang aku dapat semalam. Memang gemilang sungguh semalam. Happy. Full seharian. Tapi, hari ni aku drop seharian jugak. Penat sehhh... Apa pun layannnzzz....


pepagi ada sikit jem kat jalan utama nak ke jabatan. ada kereta rosak kat tepi. tapi dah ada orang tolong. ok lah tu kan. so, teruskan perjalanan ke opis

first tugasan. jadi pengerusi untuk majlis doa selamat dan bacaan yassin kat surau. tq bebanyak pada ustaz ustaz dari spi yang banyak membantu. tak lupa abam kairul yang dah siapkan awal awal teks untuk aku. ekekeke..

ustaz mahmood mengetuai bacaan yassin pagi ni

hadirin yang hadir

different angle

ustaz azman sebelah hj md sam

ustaz zamri pulak tak a lead for doa selamat pada bakal haji dan calon peperiksaan awam

ucapan dan amanat pengarah 

jamuan ringan selepas majlis. ceria timbalan selaku ketua kepada bakal haji

sambung dengan mesyuarat pagi

memang terus menerus jadual aku hari ini

model baca doa... hari ni memang full bilik meeting..

tuan pengarah

ks spp

dah setel, terus ke larkin untuk semayang jemaat

masjid yang memang cenggini ketika aku sampai. aku memang datang awal sebab dah makan tadi dalam mesyuarat

tabung masjid... hmmm... tetiba cam nak buat projek "jemaat"

imam berkhutbah

best jugak kan kalau aku lengkapkan dari mula sampai habis apa yang berlaku semasa semayang jemaat.

jengjalan jap tengok tempat nostalgia dedulu

bas gelang patah nun kat hujung. malas aku nak jalan pi

masa nak balik terperasan la pulak

beli aje la

simpang biasa

minyak dah sampai had nooo.. 330km biasanya aku akan isi semula. kita tengok berapa kena eekkk...

isi jangan tak isi... paling slow

sesambil layan senap menyenap

cer baca apa ditulis pada tangki. cemana nak isi 92

diesel sampai kering, walaupun harga naik. nak buat lagu mana kan...

dah setel...

total up for rm45 ... naik sikit dari sebelum ni.. ni ler jumlah mingguan aku lepas ni.. pi kerja 30km. pi balik dah 60km. seminggu dah 300km... ekekeke... sian kan..

ni untuk si ziqri

ni iqa ngan adik inaz

masa nak balik punya la dahaga... sekali lalu nak ke cafe ada celcom buat promosi

pakat daftar nooo

device, pendaftaran is for free. tinggal bayo bulan bulan ja

ni syafiqa yang layan aku petang tu

ni device yang diberi

hmmm... macam menarik, tapi aku tak perlukan buat masa ini

masa balik siap berenti lepak jap kat jambatan ni

bergegar beb bila kenderaan lalu..

ngeri gak. tapi demi nak senap senap kan

apa akan jadi dengan tempat ni nanti kan...

kampung sungai danga lagi ler

senap nunggukan lampu hijo

suka la si hero dapat otromen dia

cer tekan butang kat pinggang dia tuh

sekali otromen bunyi lagu gangnam daaa... ahahaha

pi pulai jaya amikkan kerepek.. nak bagi kat kenduri

jom balik

dah mula dah acara senap aku

minum sambil nunggukan tomyam sama mee ladna aku siap

iqi kengkonon mengorder lah tu

kita minum duluuuu... balik.. teruih bungkuih... penat weeiihhh...

ni picas pagi tadi... sekali iqa sekolah ganti daaa...

kereta yang turut menghantar anak memasing

ramai jugak nooo

cam biasa


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied