Sehari bersama Savvy


Sehari bersama Savvy. Hari ni start naik kije balik. Selepas aku cuti panjang, bukan pasal bercuti; tapi dicutikan. Kes kaki bengkak itu hari. Rasa masih cam lali lagi. Maybe kesan ubat ituhari tak hilang lagi. Tapi, masih ok la untuk aku bawak keter. Bawak slow slow aje. Nak laju nak gi mana pun.

Yang bestnya pasal hari ni adalah, ini hari first, setelah lama cuti sekolah. So, nak tak nak; memang kena harung la satu keadaan traffik yang agak sesak kan. Nak buat la gu mana. Layan ajer la. Read on...


dah nampak dah flow yang mula menyesakkan

layan la, nak buat cemana lagi kan

boleh pulak dok bontot keter ni. sampai banyak la pulak bender aku dok perasan. trafik light pun memang slow abis, membolehkan aku meneliti sehabis habisnya pasal keter yang berenti depan aku nih

dari dara sri sutera sampai la penutup tank minyak tak tutup. ish ish ish... lama tak lama la aku dok belakang dia nih

so, petangnya. got to isi minyak dulu la kan. berenti ajer la kat shell tu cam biasa

isi jangan tak isi. dah lama pun aku tak ngisi. last isi sebelum cuti sekolah ituhari. pastu, hehari panas enjin ja.

total up untuk isian kali ni is RM42.67

untuk 314.1 km, nampak noo lebih banyak minyak abis untuk panaskan enjin ja selama dua minggu nih

dah.. jom kelik jom

langit pun dah golap, keter pun makin banyak...


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam