Mesyuarat Pengurusan Program GM1M Peringkat Negeri Johor


Mesyuarat Pengurusan Program GM1M Peringkat Negeri Johor telah dijalankan pada 23 Julai yang lepas bertempat di SMK Dato Mohd Seth, Batu Pahat. Perbincangan melibatkan semua ketua penggerak daerah dan Majlis Tertinggi Negeri dalam menentukan halatuju GM1M Johor dan perancangan aktiviti berkaitan. Read on...


pepagi aku bertolak dari JB. Singgah jap kat Shell.

sesambil tu menyenap gambo la barang sekeping dua

ni baru aku berenti kat petronas isi minyak

mesyuarat dah mula

semua ada. so kita boleh buat perbincangan bagi program untuk masa terdekat nih

memasing hangat membincangkan aktiviti terhampir dan menyiapkan kertas kerja

su bagi kad kahwin dia

tapi nampaknya tak dapat aku gi sebab masa ni aku kat kedah

sekali masa nak balik ada problem la pulak. air cond tak sejuk. sekali gi check rupanya dah overheat enjin aku. coolant pun sampai kering ni ha

rupanya motor kipas radiator dah kong. tukar baru ajer la. jauh lagi tu nak sampai jb

operasi tukau bermula

tu motor yang dah kong tu

sempat tapau karipap untuk berbuka, dalam kereta jangkaannya

motor yang kong sudah dikeluarkan

nampak motor baru yang berkilat tuh... harga termasuk upah RM280.


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied