Bengkel Kerja Perlaksanaan Dashboard Prestasi PPD/JPN dibawah Inisiatif Program Transformasi PPD - Day 3


Bengkel Kerja Perlaksanaan Dashboard Prestasi PPD/JPN dibawah Inisiatif Program Transformasi PPD - Day 3. Akhirnya... dah sampai hari lst kami di sini. alhamdulillah. selesai semua. tu pun masih ada beberapa perkara yang masih boleh ditambahbaik untuk mencantikkan lagi perjalanan benda ni. Terbaeekkk!!!!... read on...


tak dapek nak berendam kat sini

layan brader ni cuci kolam ajer la

boleh pulak aku dok layan dia cuci kolam

sampai terlepaih lif gitu

senap senap... alamak... lambat senyum

cenggini la

list nama aku yang dah kena tanda.. bukti dah sarap

the team

the manager

en faris take over hari ni

banyak dok cerita pasai apa yang masih belum disentuh semalam

mmi

sarana

en zaki seronok dok ada nooo

en adhi pun sama tu... dah pandai tengok lens aku dah nooo

awat hang tak pandang kamera tadi.. aku ensem nooo lam blog dia tau... ekekeke

sesi abam halim melempang laptopnya 

sesi diteruskan

hadirin ... tak reti dok depan nooo

masih membincangkan penambahbaikan

abam mahamad ni banyak masalah dia nih.. sian negeri dia

geng ppd kedah mai noo...

lagi team ppd kedah

abam shohimi tengah stadi baeekkk!!!! punyo

geng utara pakat dok sekali nooo

apa lagi yang nak digaduhnya nih

hehehe... aku tak kira... gatai jari ni

habih semua aku senap

baru reti nak senyum... ehehehe

sesi klem mengkelem berjaya

sonyum hang nooo

lambat 2 saat saya reject nooo 

sesi last

rumusan mesyuarat/bengkel

kita kasi ap cam naik lip...

ekekeek

ni nyanyi dok ada ka dok gulung nih... 

yang pasti... semua penceramah akan menggerakkan sebelah tangannya... tak caya layan entri aku sebelum nih

check out dahhh

beg pun nak posing tau

ensem tak saya

akak ni pun nak inteperem jugak ka... ehehehe

trio baju keja

trio baju sempoi

jom kita semua

baru syiok... pasni kita jumpa lagi nooo...


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Jelly Beans

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016