Shoot the moon : a galaxy camera review


Shoot the moon : a galaxy camera review. Actually aku tak plan pun pasal nak amik gambo bulan ke apa. Pasal tadi aku sangat penat. So, so, so tired today. So, bila iqa ajak gi beli buku nota sains tadi pun aku pergi dengan perasaan berat weihhh... memang penat. Tapi maybe Tuhan want to give me something back, as I pleased others kan. Masa aku nak masuk rumah selepas balik tadi tertiba mata aku tertumpu ke scenery di atas ni la. Wow.. apa kata aku try amik gambo bulan using galaxy camera kan. Read on...


sempat lagi snap gambo hotel ni

masa nak balik. kat trafik light. boring beb. lama nooorr..

ni yang aku memula terpandang. terus aku lepak sini jap

kalau pakau kamera auto, actually ni la gambo bulan yang akan korang dapat bila snap

kebetulan galaxy camera ada function expert, korang boleh setting cam pakai dslr. so terus switch ke mode pro. amik manual.. terus snap first. 
ni aku amik dengan f8.5, 1/1600s iso800 dengan focal length 85mm

ni aku amik dengan f5.9, 1/1600s iso800 dengan focal length 85mm

ni pun sama ngan setting di atas. dan sebab aku penat, aku masuk dulu aahhh... esok, kalau ada rezeki baru aku nak explore semula

amik sekali lagi tanpa setting expert tuh

ni ler buku yang iqa nak beli sengsangat tuh... adoyaiii... nak baring, nak baring...


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam