Soft Case for Samsung Galaxy Camera EK-GC100


Soft Case for Samsung Galaxy Camera EK-GC100. Petang tadi tengah dok syiok syiok luruihkan kaki kat katil, tetiba ada orang bagi salam. Sapa la pulak ni. Ropernyer poslaju maaa... anto parcel aku. Aku beli ni dari lelong minggu lepas. Ni baru sampai nih. Baru la syiok sikit pakai. Sedap tangan megangnya. Dah biasa pegang tab dalam casing sebelum ni, bila tukar gajet ke Galaxy Camera rasa lain la pulak. Tapi tu citer lain kali la, hari ni kita citer pasal soft case dia dulu... Read on...


Ni sampui surat poslaju dah dapat dari Moresales. Kalau nak view barang dia leh gi link ni, harga dia total termasuk posting adalah RM49.00. OK la tu. Bukan senang nak cari barang yang orang Mesia jarang pakai ni. Orang kita suka pakai HP ja. Cenggini, orang cam aku ja suka kan. So, nak tak nak cari online la kan.

dia bungkuih lam paper keras lagi

dah nampak barang dia dah

banyaknya layer nya

dia kasi free screen protector. ish ish ish.. aku dah terbeli yang modified punya semalam. keh keh keh.. tunggu yang modified dah lusuh baru tukar ganti yang ni la kot

ni la barangnya. aku memang saja pilih yang tranperent sebab nak kaler asal menyerlah. dia actually ada 5 varians kaler

cun kan...

skrin memang terdedah la. tu yang dia kasi screen protector tu

bahagian bawah

and lastly, bahagian atas..


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP