Ke klinik jugak akhirnya


Ke klinik jugak akhirnya. Lama aku tahan ni kalau nak ikutkan. Sebelum cuti raya lagi. Rasa sakit sikit, sapu ubat, sakit, sapu. OK. Tapi lepaih kena jem ituhari, yang sampai 14 jam on the road tuh... (sapa soh balik hari Ahad kan... ekekeke), pastu balik sini masih tak dapat rest yang cukup; akhirnya, pagi tadi kaki aku bengkak jugak akhirnya. Uih uih uih. Tapi aku try jugak gi opis hari ni sebab aku rasa lepas aku telan ubat dan sapu krim (yang dah lama dah tu, sakit masa TPM turun Johor itu hari yang sampai aku sibuk tak hengat donia tuuu..). Akhirnya, sebelah petang tadi aku dah tokleh tahan lagi dah. Ayoyoyo... Balik sampai umah, terus ajak orang umah gi klinik. Aku bawak balik tadi pun slow ja pasal dok tahan sakit jah... Read on...


pepagi tadi. lama dah aku tak snap picas ni.. almaklum la... coti seminggu kan..

boh sedas lagi... ehehehe... sambil ngetest gajet baru. Tapi aku lupa sesuatu. Pertukaran suhu menyebabkan kabus lekat kat lens... ekekeke

masuk opis. layan hiasan dulu... cun...

siap ada ruang khas kuih muih mintak mak sepotong.. ahahaha

target utama. belasah dulu ubat lama yang mahmoodiah kasi

sesambil tu gerak cam penguin ke bilik kairul, banyak nak bincang nih

ngetest zoom makro

lagi ngetest

keluo makan. banyak tul kedai makan yang masih tutup. masa nak ke uda amik gambo mydin. sekali keter ni blok la pulak

teruskan lagi usaha. senap lagi sekali

baru dapat duduk setelah berpenguin ke medan selera

tengah usyar tv sebab lan kasi soalan teka teki

soalan dia... apasal ada selotep kat tibi ni. haaa.. jawab.. hadiah claim ngan lan. ahahaha

penuh orang. dah yang lelain tutup. cenggini ler

air baru sampai

kena terus bayo ler pulops

mee wantan kicap si lan

lagi senap

ada mertabak sepesel jugak kat sini tau

nasik ayam aku

masa aku amik air semayang baru terperasan kaki aku dah nampak sangat bengkaknya. patut la makin sakit. ubat lama tu cam dah tak efektif

turun cam penguin, jalan selow selow gi parking

sampai umah, soh orang umah drive. sampai la aku ke klinik dr. noraini nih

sempat lagi senap tuh

daftar

tunggu

setel

ubat dah bertambah lagi satu dan dia bagi mc soh aku rest. masalah dia... lagi lama aku baring, lagi sakit weiii... huhuhuhu

senap lagi sebelum tinggalkan nusantara..


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP