Our PS4 e-Sport Challenge


Our PS4 e-Sport Challenge. Actually. Bila e-Sport mula mendapat tempat di persada sukan, aku dah mula rancang untuk gerakkan dedua anak jantan ni ke arah tu. Dalam kepala dah nampak Fifa. Sebelum PKP mula itu hari dapat rezeki untuk laksana niat aku. Dapat semua yang aku nak. Cumanya. Iqi nak minecraft. Yang tu lambat sikit terutama bila beberapa hari lepas aku dapat PS4, terus kita kena PKP. Internet pun toksah cerita la. Memang ke laut. Sampai beberapa kali aku down terutama bila kena bab kerja yang pada masa tu semua nak pakai video conference aje. Dan. Iqi pun tak berapa suka ngan Fifa. Maybe sebab aku gasak dan tak bagi peluang langsung kot kat dia masa lawan. Beberapa kali juga kami try masuk tournament. Fifa. Soul Calibur. Kat situ baru dia nampak camna main dengan dunia luar. Memang kow kow kena tibai. Apapun. Kami lebih teruk kena pasal tenet tak stabil. Tau tau terus kalah je. Alhamdulillah. Semalam dah setel pemasangan unifi. Clear. Sedap dan lancar ja. Tak sabo nak tunggu tournament lagi ni.

game kegemaran dua beradik ni tak lain tak bukan adalah permintaan hadiah harijadi dia ... minecraft


at last, aku aje la yang main ni sensorang. huhuhuhu


kalau dah ngadap ni, terus tertumpu

pasni nak tengok apa ada pada online untuk minecraft ni

ni game kedua yang dia minta dari aku. layan

ngetest apps ps4 second screen. siap boleh main terus kat enpon

yang ketiga dia minta ni ok juga bagi aku sebab memang sentiasa ada tournament

layan

salah satu tournament fifi yang aku masuk. hancus sebab line je. tak caya leh baca syarat. line ke laut je terus bagi kemenangan kat lawan
--- 
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#Fujifilm ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam