Digi Store Danga Bay


Digi Store Danga Bay. Singgah di sini untuk tutup dua akaun berikutan rumah aku dah setel pemasangan Unifi. So line Digi Infinite untuk tenet dan line Digi28 sebagai ganti line tepon rumah aku tamatkan. Terima kasih atas perkhidmatan selama ini. Kalau dah boleh dapat perkhidmatan yang lebih laju dan stabil dengan harga yang sama, memang rugilah kalau tak bertukar kan. Ramai orang juga petang ni. Duduk aje la kat kaki lima sementara nunggu giliran masuk. Staf memang terbaeekkk!!!! kat sini. Laju beb buat kerja. TQVM pada semua.
beratur dulu amik giliran

ada staf yang akan semak dan beri nombor

sambung tunggu

abis la aku nyer program petang ni

sempat wefie tempat lepak gitu

giliran menunggu kat dalam pulak

setel pemotongan digi infinite aku

setel potong digi28 aku

setel

yok pulang


--- 
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#Fujifilm ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam