Coway Villaem II


Coway Villaem II. Hmmm. At last ada jugak rezeki bertukar ke Coway. Bukan isu tak nak, tapi rezeki. Dari awal aku pindah ke Johor, masa memula nak tukar water filter; jenuh mencari. At last aku amik jenama apa ntah aku dah tak ingat. search lagi pun dah takde. Next penukaran bila water filter tu juga rosak. Call Coway, call cuckoo. Tak berangkat. So bukan rezeki deme juga la kan. At last aku amik IDE. Last year masa nak tukar next filter macam nak beralih ke Hijrah kalau tak silap; tapi takde rezeki juga. At last aku teruskan IDE. Minggu lepas, aku nyer IDE rosak juga akhirnya. Tempat tekan air panas patah. Hmmm.. Cuba cari siapa yang boleh. At last dapat Coway. After beberapa perbincangan akhirnya model Villaem II ni aku ambik. Welcome to the family. Setakat ni aku berpuas hati dengan benda alah ni. Suhu panas pun boleh adjust. Ngam.
adik adik mirza dan naqiu pun teringin nak join

ici dengan villaem II

Untuk sejuk ada suhu bilik dan sejuk. Untuk panas dia pakai tombol boleh laras

aku nyer IDE yang dah rosak tombol air panasnya... terima kasih atas jasa selama ini

--- 
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#Fujifilm ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam