Retro Video Games


Retro Video Games. Masa gatal lelepak kat port baharu kedai gajet sekali aku terjumpa benda ni. Wow. Kembalinya kenangan silam weh. Aku dulu beli Platform Micro Genius je pun dah dekat-dekat RM200. Tu pun masa dah sekolah menengah beb. La ni, benda ni ja aku dapat dalam RM40. Dengan 500 games pulak tu. Gilos ahhh teknologi kan. First game Macross. jenuh mikir nak yang mana sebab cartridge dia aje pun leh tahan harganya. Pastu aku beli Double Dragon 2 dan 3, yang mana harga memasing pun dah dekat-dekat RM50 seketoi. Hahaha. La ni benda ni ada kat si ici je. Untung la. Sesambil nengok dia main game retro circus carlie tu, teringat jaman dedulu. Masak weh nak main satu game pun. Lo ni benda tu terasa kat PS4 pulak. Satu game over RM50, malah... lebih pada tu.  
Layan beb. Antara game paling ikat perut nak dapatkan dulu. Nangis woooo dapat main balik. Tak silap aku aku beli game ni dulu dekat RM60
Ni game pertama aku beli bersama Micro Genius tu. Laju je aku main. Apasal dulu rasa susah nak mampus ehhh
Ici layan game lejen circus carlie
gelak aje le nengok game ni la ni. laju je lepas stage
Banding saiz gajet ngan controller PS4. Jauh beza la. Tapi tak silap aku macam lebih kurang sama beso ngan controller dedulu.
--- 
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#Fujifilm ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam