TCEAS Skudai : Livina Routine Service

TCEAS Skudai : Livina Routine Service. Lama juga tertangguh. Dengan PKP lagi, dengan kesibukan lagi; akhirnya dapat juga aku tinggalkan kat servis center pada hari Khamis macam biasa. Ambil tempahan slot paling awal, 7.30 pagi. Sampai aje kena tunggu dalam kereta untuk diambil bacaan suhu semua. Suhu lepas baharu gerak untuk check-in dan menunggu giliran. Sementara itu, semua rutin wajib semakan kereta terus dibuat. Selesai pendaftaran semua aku gerak ke ofis. Tunggu habis waktu kerja baharu aku gi amik semula. Kenapa Khamis? Sebab waktu kerja hari Khamis sampai jam 3 petang aje. So. Kalau aku sampai ofis waktu berperingkat terakhir 8.30 pagi pun, aku cuma perlu tunggu sekurang-kurangnya sampai jam 4 pm untuk gerak semula. Apapun. memang senang aku berurusan di sini. Terbaeekkk!!!!
   
Sementara nunggu pendaftaran, nengokkan kereta aku sedang diperiksa rutin
Kaunter paling hadapan, tempat saringan kedua
Dari hadapan
Turn aku dah sampai. TQ Fad
Bilik rehat bagi pelanggan yang nak menunggu di sini
--- 
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#Fujifilm ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Jelly Beans

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016