Selasa, 5 Julai 2016

Misi Bunga Api @ Pasar Selasa, Pekan Nenas


Misi Bunga Api @ Pasar Selasa, Pekan Nenas. Mama ada benda nak cari. Tudung. Aku. Nak cari bunga api la. Kalau dapat kat sini. Aku amik kat sini la. Kalau idak. Pasnni misi berterusan sampai dapat. Alhamdulillah. Sempat meronda dua gerai. Amik ajer ler dua jenis lam tiga kotak. Malam ni baru namanya bako duit.

park sipi sipi dabel layer la dulu. sambil nunggu sapa la nak kuar

tunggu dan terus tunggu

haaa... kereta merah tu nak kuar. yeah yeah

terus ajer kita masuk

yok kita meronda pasni

sampai ke kawasan perkarangan ada gerai

memacam mende raya nampaknya

teruskan usaha meronda

baju raya

paneh la pulops hari ni

dah lepas satu gerai. teruskan meronda lagi

yok masuk ke dalam

dah jumpa yang kedua. dan aku tak teruskan lagi. susah pulak nak nolak fiqri lam ni.

so. kami beli kat gerai nombor dua. dah setel balik ke kereta

hehehe. saya dah dapat apa yang saya cari

tapi tak tau la saya nak main ke nak nengok aje

takpe. tengok kakak kakak dan abang abang main pun dah best dah

paling jauh aku jalan tadi

jalan berbatu menyukarkan usaha menolak. lum cerita orang ramai lagi

ronda sekeliling masjid aje la

masjid ni berbentuk kotak aje rupanya

dengan 4 menara di setiap penjuru

satu masjid aku tawaf haaa

lepak sini jap

ingat nak bagi fiqri main. tapi panas la pulops

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

0 komen: