Rabu, 6 Julai 2016

Photoshoot Aidilfitri 2016


Photoshoot Aidilfitri 2016. Makanya, lepas sesi bersalaman kita terus buat sesi photoshoot ni. Memang cabaran besar, cam biasala. Bagi yang ada anak anak kecik la kan. Dua tiga kali itu biasa. Tu pun belum tentu la dapat apa yang dihajati. Hehehehe. Bertabah la.

kita mula dengan sesi bersalaman dahulu yer. apsal sjcam aku pagi ni ha...

semua berjalan dengan lancar

makanya sesi setting tempat pun dimulakan lah

mama sebagai testing model lah dahulu

dah kena mama, aku la pulak. ngam!

atuk ngan iqi berdua

atuk dan nenek bersama semua cucu cucu. nampak si aiman dah mula aksi

all of us

ucu dok bawah pulak

sesi freestyle... baik kita boh nama sesi peace aje kan...

atuk dan nenek

we all

famili pak ngah

ucu punya terlepas sebab samsung tetiba buat hal. tumpu pada dslr aje ler

all the kebudaks

mama punya session

ziqri pun ngendeng jugak

mama ngan fiqri ja

awat jauh bebenor si wani tu ntah

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

0 komen: