Pokemon Go Malaysia Release - Today is the big day?


Pokemon Go Malaysia Release - Today is the big day? Pergghhh. Semalam sesaja dok beborak. Ramai member yang main mende ni. Memang best la bagi aku yang pernah jadi hantu game satu ketika dulu. Bayangkan korang main RPG yang korang sendiri kena explore dunia sebenar untuk keep on moving. Memang terbaeekkk!!!! la yang berjaya hasilkan game ni. Tapi. Untuk aku. Better aku tak masuk dalam kepompong baru ni. Bukan senang aku nak keluar dari kepompong game game lama aku nu. Setakat main Marvel Inisiative pun baru aku berjaya clearkan dari kepala hotak aku ni. Rasa lega tu. Walau aku nyer character dah tip top marbeles. Ingat senang nak back off! Hahaha.

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP